با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب

وجیهه جوانی؛ شهرزاد نیری

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 28-40

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.55967.1477

چکیده
  پژوهش حاضر، به مطالعه تأثیر بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام بر ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف‌کنندگان می‌پردازد. پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع کاربردی و بر اساس روش پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش مصرف‌کنندگان خدمات ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب بودند که 200 نفر از آنها در این مطالعه مشارکت داشتند. ابزار ...  بیشتر